Sunday, March 20, 2011

Escape earth!! BAPAK KAU!




weh weh, 2012 da dekat ni weh. jom lari jom. kite lari la mane2. naek pesawat ke ape ke. lari dari bumi nie. kite g pluto je, mane2 la. asalkan selamat. jom jom!! ni ade website, beli tiket wehh!! nnt tak sempat. ramai nie penduduk kt dunia nie. click sini -> Escape EARTH! Don't get left behind!!


bapak kau la! kok ye pon la 2012 tuh kiamat, ko nk lari mane PANDAI? kalo da kiamat tuh, kompem2 la mmg takde da alam semesta nie. tggl alam barzakh je la. yg ko nk lari tuh, nk lari kemane? siap ade flight tiket bagai. pale bapak kau! BIJAK BIJAK~ ape lagi, jom bayar tiket flight, mari kite berlepas ke NEW WORLD! hou yeah! duh~ ape jadah haram dodol ntah org yg buat bende nie. =.="


*sorry ahh. harsh word sket. bukan ape, ape bende la website nie. siap ade go to new world ape jadah. kalo da kiamat tuh, mane lari pon mati gak. apekah? haha, macam2 peel la orang2 nie. macam samdol ubi. HAHA.


Tuesday, March 15, 2011

Best week ever! duh~ =.="



Monday:
2 Quiz

Tuesday: 1 Quiz 1 Test
Wednesday: 2 Test
Thursday: 1 Test
Friday: HOME!




*awesome kan?! yay! da macam budak skola. ade test the whole week. yes yes. pling bes. haa! friday tuh, akan cuti smggu. midTerm! yehaaa!! HAHAHA sronok sronok. leh abes kan mase maen game, tg0k movie, maen game, tg0k movie.. erk.. -.-" misi utama, ptong rmbut dlu! rmbut da macam hutan amazon. HAHA semak semak! tak slesa. haih! mase cuti nnt aku update perihal mggu Kelab & Persatuan kolej yaw. heh. see ya!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...