Saturday, June 26, 2010

M.Z Tag. :)


(ini adelah cik Mira Zaty)

whooaa!! hahaha!! sye telah di tag. waa~ tak sgke. hehe. cik Mira Zaty kt atas tuh telah tag sye. trimas ye! :) da lme tak wat tag nie. tag ni mcm pelek je. huhu. xpe, ak try je wat sebaek mungkin. lagu dlm playlist tak byk nie. hmm. bedal la labu~ c(x Here are the rules.

__________________________________________________

1. Put your iTunes, Windows Media Player,Winamp & etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.

3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.

4. Tag 10 friends.
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. Have Fun! :)
__________________________________________________



ok now, here goes nothing! :)


IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
  • Beyonce - Halo
  • (ehh?? hahhaha!!)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
  • Hinder - Lips of Angel
  • (huih! hehe)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
  • Kelly Clarkson - I Do Not Hook Up
  • (ouhh!! betol 2 betol. wahahha!!! ;p)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
  • Miley Cirus - Hoedown Throwdown
  • (mcm mne perasaan hoedown throwdown nie? haha! bedal~)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
  • Miley Cirus - 7 Things
  • (heh. 7 rahsie peribadi. haha!!)

WHAT'S YOUR MOTTO?
  • Daughtry - Life After You
  • (huh?? ape kene mngena? haihla~)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
  • Paramore - Brick by Boring Brick
  • (ehh?! haihla~ sedeh ni sedeh. c(x)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
  • Plain White T's - 1234
  • (wow! love you too! hehe)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
  • Lady Gaga - Just Dance
  • (huh?! WTH?! nk menari pon tak geti. haha!!)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
  • David Cook - The Time of My Life
  • (precious. hehe)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
  • Miley Cirus - Party in the USA
  • (ouhh!! party! party! party! duh~ c(x)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
  • Paramore - Thats What you Get
  • (what eva you dream is, u'll get it. ehh?? haha!!)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
  • Taylor Swift - Love Story
  • (waa!! gile kentang! haha!)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
  • Hinder - Without You
  • (ehh?? ape la ke pelek nye lagu. huhu)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
  • Kris Allen - No Boundaries.
  • (hmm, ade kne mngena ke? haihla~)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST??
  • David Cook - Permanent
  • (hobby ak permanent. xkan berubah. k0t? haha)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
  • Taylor Swift - You Belong with Me
  • (adoila. apekah? hmm)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
  • David Cook - Always be My Baby
  • (siapakah? weee~ :D)

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
  • David Archuleta - Crush
  • (OMG! maybe.. haihla~)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
  • David Cook - Declaration
  • (ok, dengar lagu ni n k0rang akan paham. hee)

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
  • Katy Perry - California Gurlz
  • (huh?? ape ke pelek~)


Next thing, seperti biase la.. tag org laen. kan? haha! ok, here's the list. :)
  1. Cik Aida
  2. Miss Suzi Iryanti
  3. Makcik Diba
  4. Pakcik Lan
  5. Si Cit Emy
  6. Model Diyana
  7. Arxar
  8. Akir
  9. Marissa
  10. Dayah

Cun! complete ckup 10. waa! first time tag ak bagi ckup. hahahha!! c(x ok da, diam! ;p pade k0rang yg rase teringin nk wat, wat je la. no big deal anyway. :) Pepepon, have fun la ye wat ini tag. heh. ouh yea! no right click. Highlight and press CTRL+C (copy) and CTRL+V (paste). Copyright material. hehe!! c(x


*mase wat tag nie, bergado2 playlist ak ngan lagu kt blog cik Mira Zaty. haha!! sebab ak lupe pause. igt kan playlist dlm blog cik Mira tuh yg jenis takleh pause tuh.. so, ak bia je. haihla~ xpe, sabar2. hahahha!! once again, thanks eh cik Mira Zaty. Appreciate it a lot.


2 comments:

mera zati M.z said...

hahaha..menarik..! ader yang memang kena ngan soklan..hahaha neway trimas kerana melaksanakannye XD

16-EiGht-46 said...

haha. yee. mmg menarik. haihla~ yg kne mngena ngan s0klan tuh, kebetulan je ouh. hee. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...