Friday, April 16, 2010

Siap! Tapi..


Heh. Segala macam assignment yg tebal2 berjaye di SIAP kan. Dari yg bertaip ke translation dr bi ke bm (sgtlah klaka apble ditranslate kan), sy ingin berterima kaseh pade Pakcik Google Translate yang telah byk membantu sye dalam mentranslate kan ayat2 tuh. kal0 nk translate 1 1, mmg smpai ke hari tue la ak tak siap lagik esemen tuh. Then, esemen tulis tgn. Esemen yang mmerlukan dya kreativiti yang tggi. Huhu. Pening gak wat tuh. hehe. akhirnye! esemen tuh sume da siap! alangkah seronok nye. Kurang beban n t0ksah pkir pasal esemen lagik. Tapi.. mggu lepas, sbl0m lecturer kesygan kami maw amek cuti untuk melaksanakan Umrah, die berpesan agar kami buat projek. Database. hahaha!! bru igt nk relax. ade plak projek. last minute projek. hadoila. rase mls plak nk wat. ;p tp, di sebabkan die ajar bes, kami akan buat! Yosh! Yosh! bhgi pade 2 group. Prince Charming and Gorgeous Princess. LoL. hahahaha!! (nama adalah rekaan semate2. ;p) one more thing, ade ke patut, group Gorgeous nie minx puan 1 doa yg pelek. haha!! di0wg ckp.. "Puan, nnt doakan kami dapat kawen ngan Tan Sri eh? Tak dpt Tan Sri, Dato' pon jadik la.. " hahahahha!! sengal la k0rang. ;p 2 weeks later, study week. A week to study and then, sit up for final exam. Whoa! seram. xsangke. da nk final da. kejap je rase. huhu.




*pape pon, sem ni mcm tersgt la sekejap. sebab, sem ni bes. huhu. tak taw npe. walaupon esemen banyak. test n kuiz banyak. Tp, hari2 yang membuat kan ak ketawe, tak terkire. heh. :)

4 comments:

diba.. said...

yayyaaayy.. semangat nk wat database..
sampai masuk blog..

16-EiGht-46 said...

haha. takde la smgt mne. hahahha!! k0 suda buat ka??

diba.. said...

hahhaaa.. adoii.. bkan ngan tan sri.. tp ngan anak tan sri yang kacak bergage drive ferrari.. hahahaa.. tan sri tue sgt.. nt kawen 2 mgu da menjande plak aku..

16-EiGht-46 said...

haha. ank tan sri?? ank tan sri drive ferrari?? hahahhha!! ank tan sri slal0 nye muke pecah. takpe, k0 amek je bapak die. hahaha!! kal0 mejande, jande berhias, tak ke ok tuh? wahahah!! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...