Newborn baby! (=


new nephew! haha. Putera Ahmad Ar-Rayyan bin Mohamad Nor. nama anak buah aku semua nk omputeh (semua? kunun. padahal ade 2 orang je. :p). uih uihh.. sorang lagi tuh Wan Muhammad Aqil Danial bin Wan Azrol. Ceihh.. panggil den den. HAHA yang sorang nie Rayyan, panggil Yan? ke Ray? ke amat? lol. ikot name bapak. =.= ape ape pun, selamat di lahir kan pada 13 Julai 2011, tepat jam 1332. Kecik sehh! dulu aku besar tu jugak ke eh? kecik gile. dah besar panjang dah sampai macam ni ma abah jage aku. :(( and terharu gila rasa bila akak sendiri dah selamat lahirkan anak. Dah bergelar mama dah akak aku. Sedar tak sedar, cepat betol masa berlalu. Rasa macam baru hari tuh main tumbuk2 ngan k.Lang. haih! Alhamdulilah dan Tahniah k.Lang! May Allah always give His blessings for your family and you. He will always be there.



Putera Ar-Rayyan bin Mohamad Nor.



*peh! touching sehh! akak dah ade anak. haih. tahniah aa. bertambah bising aa rumah nie dengan kehadiran anak buah baru. dulu ade den den pun rumah dah tunggang langgang. tambah plak ngan rayyan nie. ah suda. haha. kepala die besar tapak tangan je. adoi. kecik. takot pulak tgok. nk sentuh pun macam lembik2 je. haha, serem seremm. XD papepon, Alhamdulilah!! :D


4 comments:

Mynsy said...

wow! ccongrats pak cik!

Mr. Z said...

muahaha. jgn jeles eh? :P

NurAzlan said...

ala panggil AMAT gak aku rase kan ~ hahaha ~ name bukan omputeh lah , macam arabic sket ade kot .

btw cograt t danial ade geng baru ar ~ hahah leh buli pk cik die . hahaha


kirim salam kat akak ngan tahniah ekh.

Mr. Z said...

haha, mak amat tak bgi pggil amat. soh pggil rayyan.
arabic eh? aku dengor2 macam omputeh je. =.="

haha, die jeles oh. aku sakat die cakap nanti sume tertumpu pada rayyan, jap lagi die nanges. muahaha!! XD buli aku? aku pndang je dah diam. mende.. XD

haa, ok ok. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

INSTAGRAM FEED

@alazieze