Sunday, August 28, 2011

Raya? Tak.


PERHATIAN

ni post saja saja nak tambah kan
entry dalam blog. ignore je. Haha. XD


(takda kene mengena dengan entry!)


Woeh! dah nak raya. oi, nak raya weh. korang raya ke tahun nie? raya raya? o, bagus bagus bagus. raya pasti meriah di kampung kampung halaman, orang bertandang ke rumah, bagi duit raya, makan sampai perut kedepan 2kilometer (ok, tipu sangat tu) dan macam macam lah. Dulu raya best wo! pergi rumah rumah, bagi salam, minum air sirup, makan kuih seketul.. "makcik, nak balik dah nie.." then dapat duit raya. satu kampung pusing, ada yang bagi 20sen, ade yang bagi rm10, ade jugak tu yang bagi 75sen! haa, unik! pakcik tu rumah je besar, tak bagi duit raya pun. Haha, kenangan kenangan. Raya sekali 15 - 20 orang, orang tutup rumah. Ramai sangat. Heh. dah, tu semua cerita lama. sekarang, mood raya kurang. lagi lagi lepas satu, satu masalah datang. gila takde mood oi! haih. takpa. buang cerita tu dalam loji kumbahan. sekarang fokus raya! (takde mood.. =.=) Raya tahun ni dan raya yang akan datang, semua rumah yang akan di tandang adalah rumah orang yang di kenali sahaja. Ah, missing the old days. haha. Boleh tak eh, kalau raya, kita gune 3g? Video Call? Untuk yang jauh jauh tuh. kata zaman dah maju, teknologi dah tinggi. XD tapi.. tak best. tunggu teknologi yang keluar hologram tuh. baru canggih. boleh salam. haa, hemsem hemsem. err, aku merapek ape ni? ok, ignore.


*apa motif aku post entry ni pun aku tak tau la. saja suka suka kot? kerja dekat cc, bosan tahap gaban, dengar budak2 ni memekak, diorang happy happy je. aku tension nie. cepuk sorang2 kang. haa.. haha, tapi, kat cc, taip taip lah ape yang boleh di taip. sebab kerja lama, dan aku taip lembab, so, tak lah membazir masa. haha. kerja sekarang macam nak tak nak je. dulu kerja sebab ada misi, visi dan matlamat. ni kerja, dah takda semua tuh, macam.. boooo~ bosan. hahaha.


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...